31.07.07

PORADNA


Zmínila jsem se také v názvu, že tu bude poradna - to samozřejmě bude, a bude probíhat ve smyslu, že mi napíšeš na můj mail:stepankas@seznam.cz se svým dotazem. Dotazy se můžou tákat čehokliv, ať holčičích věcí 10-15 let až po dotázky tipu jak se vede. Pokud si nemáš s kám si online pokecat, vyzouej mé icq které tu vystavovat nebudu, ale pokud ho chceš, pošli mi mail kde mi o něm řekneš, řípadně mi napíšeš své a já se to ozvu. A ještě drobnost, když už i budeš psát mail a nechceš, abych do poradny uvedla tvé jméno, napiš si přezdívku, pod kterou chceš vystupovat, OK? A ještě drobnost, vaše dotazi sem budu vádět veřejně, a nebudu vám na ně přímo odepisovat mailem. To udělám jen v případě, že uvidím, že to je opravdu choulostivá záležitost. Na své dotazové maily dejte jako předmět SOS díky.                            Čekám na maily!! :-) :-)

1 komentář:

bláňa-áňa řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.